Δημοσιεύσεις

Α. Μονογραφίες

 

1. Η προβληματική του συνολικού περιορισμού της ευθύνης για ναυτικές απαιτήσεις, Συλλογή Μελετών ελληνικού και διεθνούς ναυτικού δικαίου, Αθήνα, εκδ. Α. Σάκκουλα, 2005.

2. «Έργο και ευθύνη των νηογνωμόνων», Συλλογή μελετών ελληνικού και διεθνούς ναυτικού δικαίου ΙΙ, Α. Σάκκουλας, 1999.

3. Aspects juridiques de la concurrence maritime; étude comparative à partir du droit communautaire, Études Internationales, no 9, Pédone, Paris 1996.

4. Les services de manutention portuaire dans le contexte structurel et concurrentiel communautaire, Commission européenne, 1997.

5. La prescription en matière de transport maritime des marchandises, mémoire, Aix-en-Provence, 1989.

 

Β. Μελέτες / Συμμετοχές σε συλλογικά έργα

 

6. State aid and public service in maritime transport: General principles, MarIus (Scandinavian Institute of Maritime Law), no 330, 2005, σελ. 2-27.

7. Country report (Greece) in Th. Möllers & A. Heinemman (ed.), Remedies in Competition Law (2005).

8.  Σύμβαση διαχείρισης εταιρίας (Management contract), ΕλλΔνη 45, 2004, 973-999.

9.  Η απελευθέρωση της αγοράς του φυσικού αερίου, Τιμητικός τόμος Καθηγητή Λ. Κοτσίρη, 2004, σελ. 21-52.

10. Παρουσίαση εξελίξεων ελληνικού ναυτικού δικαίου (El derecho marítimo griego en 2003-2004), Anuario de derecho marítimo, vol. XXII), ομοίως για τα έτη 2004-2005 (υπό δημ.).

11. Εισαγωγή μη εκτελεστικών μελών στο Δ.Σ. εισηγμένων εταιριών: Υποχρεώσεις και ευθύνη, ΕΕμπΔ 2003, σελ. 288-338.

12. H κρατική χρηματοδότηση των υπηρεσιών γενικού οικονομικού συμφέροντος από τη σκοπιά των κοινοτικών κανόνων περί κρατικών ενισχύσεων, Τιμητικός τόμος Α. Γεωργιάδη, (υπό δημ.).

13. Ανάλυση άρθρων 7γ (στοιχεία εντύπων της εταιρίας) και 7δ (πράξεις κατά το ιδρυτικό στάδιο της ανώνυμης εταιρίας) του ν. 2190/1920 στο συλλογικό έργο Ε. Περάκη (επιμ): Το Δίκαιο της Ανώνυμης Εταιρίας, 2003, σελ. 179-206.

14. Ευθύνη θαλάσσιου μεταφορέα προς αποζημίωση επιβαινόντων σε περίπτωση ναυαγίου του πλοίου, ΝοΒ 51 (2003) σελ. 1582-1614.

15. Ζητήματα από την απελευθέρωση της ελληνικής ακτοπλοΐας, ΕΝΔ 2002, σελ. 353επ.

16. Ζητήματα προστασίας του επιβάτη αεροπορικών μεταφορών ως καταναλωτή: Σύγχρονες τάσεις και προβληματισμοί, ΕπισκΕΔ 2002, σελ. 33επ.

17. Substantial Ownership and control of international lines, RHDI 55 (2002), p. 177s.

18. Επιτροπή Ανταγωνισμού 193/ΙΙΙ/2001 (Ολομ.), Καταχρηστική εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης στη φαρμακευτική αγορά, παρατηρήσεις, ΕΕμπΔ 2001, σελ. 806-820.

19. EC state aid law and shipping, RHDI 50 (1997), p. 403-433.

20. La concurrence maritime et l’Union européenne, Jurisprudence du Port d’Anvers 1997, no. 5, 363-380.

21. Aspects juridiques de la libéralisation du cabotage européen, Ιl diritto marittimo 1998, p. 577-592.

22.  Le marché européen des croisières: A. Structure (με τη Laurence Martin), Revue Espaces 1998, no. 5, 34-42, et B. Cadre juridique, 150-157.

 

Γ. Σχόλια / Γνωμοδοτήσεις

 

23. ΑΠ Ολ 2/2003 (αλλοδαπές εταιρίες- πραγματική έδρα στην Ελλάδα), ΔΕΕ 5/2003, 525-533.

24. ΑΠ 591/2002 (σύμβαση μεταβίβασης ομάδας περιουσίας) (παρατηρήσεις σε συνεργασία με Δ. Σταματιάδη,), ΔΕΕ 2/2003, 187-194.

25.  ΑΠ 757/2001 (ναυτικά προνόμια επί ναυπηγούμενου πλοίου), ΕΕμπΔ 2003, 134-144.

26. ΔΕΚ, απόφαση της 27.10.1998, υπόθεση C-51/97, Alblasgracht V002, Σύμβαση Βρυξελλών. Διαφορές εξ αδικοπραξίας, ΕΕμπΔ 1999, 177-188.

27. Εφετείο Αθηνών 3865/1998, Αλλοδαπές εταιρείες με έδρα στην ημεδαπή, ΔΕΕ 1999, 726 επ.